Koordynacja remontu

Koordynacja remontu to usługa, która zapewnia profesjonalne wsparcie na każdym etapie realizacji. które pomaga usprawnić realizację projektu i uniknąć niepotrzebnych opóźnień.

Obejmuje współpracę z wykonawcami, kontrolę kolejnych etapów oraz dbałość o to, aby wszystko przebiegało zgodnie z ustalonym planem. W ramach koordynacji czuwamy nad dostawami materiałów, kolejnością prac i współpracą między ekipami, aby remont przebiegał sprawnie.

Na bieżąco monitorujemy postępy, pomagamy w podejmowaniu decyzji oraz rozwiązujemy ewentualne problemy techniczne.

Zakres koordynacji remontu

1. Konsultacje

Nielimitowane konsultacje z architektem prowadzącym podczas trwania całego procesu projektowego. ​

2. Dobór wykonawców

Wspieramy Cię w wyborze i rekomendacji odpowiednich wykonawców, takich jak ekipy remontowe, stolarze, kamieniarze, szklarze, tapicerzy, metaloplastycy itp. 

3. Koordynacja ekipy remontowej

Osoba odpowiedzialna za koordynację nad ekipą remontową dba o harmonogram prac, komunikację między wykonawcami oraz dostarcza niezbędne materiały i informacje w celu osiągnięcia jak najlepszego efektu końcowego.

4. Koordynacja (zew. wykonawcy)

Koordynacja działań pomiędzy wszystkimi zewnętrznymi wykonawcami jak: stolarz, kamieniarz, szklarz itp. Pilnowanie harmonogramu rozpoczęcia i zakończenia prac poszczególnych specjalistów.

5. Organizujemy kolejność prac

Dbamy o to, aby poszczególne etapy remontu były realizowane w odpowiedniej kolejności, co pozwala uniknąć zbędnych przestojów i problemów wykonawczych.

6. Zamówienia

Sprawdzamy dostępność wybranych materiałów u dostawców oraz określamy terminy dostaw, aby dostosować harmonogram projektu.
Nadzorujemy proces dostaw, sprawdzając, czy materiały są dostarczane zgodnie z planem oraz czy spełniają oczekiwane standardy jakości.

7. Odbiory i reklamacje zamówień

Odbieramy zamówione wcześniej produkty od kurierów w celu potwierdzenia ich ilości i jakości. Jeśli zamówione produkty nie spełniają naszych oczekiwań to my przeprowadzamy cały proces reklamacyjny.

8. Ustalamy detal wykończenia

Na bieżąco konsultujemy detale wnętrz, które pojawiają się w czasie procesu wykonawczego, pokazując Cl jaki jest zamysł danego wykończenia i z czego wynika dana propozycja detalu, tak abyś nie musiał angażować się w czytanie detalu, który
był zamieszczony w dokumentacji technicznej.

9. Kontrola jakości

Monitorujemy jakość wykonywanych prac i dostarczanych materiałów, aby upewnić się, że spełniają oczekiwane standardy i są zgodne z przekazanym projektem.

10. Nadzór płatności

Przygotowujemy dla Ciebie faktury proformy do opłacenia potrzebnego materiału lub elementów wyposażenia wnętrz. Wszystkie formalności załatwiamy za Ciebie. Do Ciebie należy tylko płatność.

11. Zatwierdzanie zmian

W przypadku niezbędnych zmian lub modyfikacji projektu, możemy zatwierdzać te zmiany po wcześniejszych konsultacjach z Tobą. Jeśli sytuacja tego wymaga, przygotowujemy zamienny projekt danego elementu.

12. Rozwiązania problemów

Reagujemy na wszelkie problemy, niezgodności lub trudności, które mogą się pojawić podczas realizacji projektu, i znajdujemy odpowiednie rozwiązania, tak aby cały proces projektowy się nie przedłużył.